Jobbintervju

Har nog bara skrivit lite snabbt om det, men i Senior Econ. har vi hållt på att förbereda för en jobbintervju i ca 2-3 veckor nu och idag hade jag min intervju. Var lite nervös, Själva intervjun står för 120 p av betyget vilket är ganska mycket, men det gick bra!
 
Själva intervjun tog ca 5 minuter och innan vi började på riktigt sa hon att jag om jag inte förstod frågan osv men allt gick bra förutom att jag fick hjärnsläpp på en fråga, om vad jag kunde störa mig på hos mina arbetskamrater. Hostade fram något om att jag inte gillar när folk inte kommer i tid (för det är jag ju så duktig på själv). 
 
Imorgon ska vi åka iväg och fotografera med min fotoklass, ska tydligen bli kallt och blåsa imorgon så skulle hellre ha det idag, var ute bara några minuter och blev väldigt varm. Funderar på hur det kan vara så kallt i skolan när det är varmt ute?
 
Är "pink week" den här veckan. Skolan samlar in pengar till en cancerfond, den årskurs som samlar in mest pengar vinner. Tror 10-klassarna vann. Alla hade på sig rosa kläder igår, och vissa var väldigt extrema!
 
 
Var väl ungefär det jag hade att dela med mig av idag! Bild på en bit av en av mina t-shirtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0