Halloween!

Är alltså Halloween idag, ganska svårt att missa om man är här borta. Vissa personer klädde ut sig i skolan men inte speciellt många, mest lärarna och småbarnen. De var så söta så! Fick också godis idag på bussen på vägen hem. 
 
En kille i min fotografiklass hade på sig en jätteäcklig clownmask, och det var mindre kul när Dina och jag stod i ett kolsvart rum för att fota hennes långslutare-bilder när man ser ett clownklätt huvud täcka hela fönstret till dörren som är ända ingången in. Kändes nästan som ett skräckfilmsscenario där. (Har nog kollat på för mycket skräck den senaste tiden). 
 
Vet inte om jag har sagt det tidigare men folk har så otroligt mycket pumpor här - det är liksom inte ovanligt att ha 20-30 stycken olika utanför sina hus med dekorationer. Därimot har inte vi någon vilket är lite tråkigt. Eftersom vi bor på landet också så kommer det inga barn hit heller, skulle vara kul att ge dem godis annars.
 
 
 "Några" peruker jag hittade i en affär. 
 
Funderar på att färga, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Agnetha

H a ha, du ser ut som ett som litet sött penntroll

Svar: Haha jaa tror jag trivs lite bättre i min nuvarande hårfärg, även om jag saknar toningen från i somras lite!
Jasmine Karlsson

2012-11-01 @ 07:06:05
Postat av: Julia

Hej!

Efter vilket gymnasie år åkte du? Hur gamla är de som går på high school?:) Känner du dig "gammal" i jämförelse med de andra?:) Kram!

Svar: Svarat i inlägget ovan! Kul att du läser :)
Jasmine Karlsson

2012-11-01 @ 15:20:38
Postat av: Clara och Conne

Du skulle väl le med munnen öppen nu när du har så fina tänder? :P <3

Svar: Haha joo, men tog bara en snabb bild innan jag tog av mig den igen :) <3
Jasmine Karlsson

2012-11-01 @ 17:26:30
Postat av: Maria

Sjukt snyggt, KÖÖR! :D

Svar: Tack, men får nog vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige, hjälper du mig :)?
Jasmine Karlsson

2012-11-01 @ 20:09:31
URL: http://ritat.devote%2Cse
Postat av: Carole

hej gumman!! <3 Du ser precis ut som trollet Plupp!! Skulle passa dig perfekt att göra den rollen... ;o) Hoppas allt är bra annars. kramisar mamma

Svar: Haha har ingen aning om vem det är :) Kramar
Jasmine Karlsson

2012-11-05 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0