Arlanda

Hej!
Nu sitter jag på Arlanda flygplats med båda mina familjer. Vi ska snart äta vår sista middag tillsammans innan jag åker till USA. Igår kom mina vänner till mig och vi hade en superbra kväll tillsammans. Fick en del fina presenter av dem som jag kanske kan lägga upp när jag får tillgång till min dator. Ska upp tidigt imorgon så ska försöka lägga mig tidigt ikväll även om det förmodligen blir svårt att somna. Här är en bild på mig och mina vänner från igår och en på mig och två av mina systrar där vi sitter nu.


Kommentarer
Postat av: Emma Truvé, Missouri, 12/13

Hejsan! Gud vad roligt att åka iväg. Jag åker imorgon, är sjukt nervös men taggad!! Skulle du vilja länka till varandras bloggar? :D

Svar: Hej! Hoppas din resa gick bra :) Har länkat din blogg nu :)
Jasmine Karlsson

2012-08-10 @ 09:48:13
URL: http://livingyoungwildfree.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, hoppas flygresan går bra! <3

Kort-lång-kort-lång-kort-lång-kort... ;)

Svar: Haha flygresan gick sådär, men tack ändå. :)
Haha jaa xP

Kraaaam
Jasmine Karlsson

2012-08-10 @ 14:25:39
URL: http://ritat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0