Santa Monica Pier 2

Jag hoppas ni gillar strandbilder, för här kommer några till. Har inte så mycket mer att tillägga från förra inlägget. När vi tillslut bestämde oss för att vi ville se lite mer än bara stranden gick vi upp på piren för att kolla runt. Fastnade framför en man som gjorde någon sort av trolleri. Han var väldigt bra på att få publiken att lyssna på honom och även om hans trick inte var de bästa jag sett (men långt ifrån dåliga) så var det kul att se på. Vi gick längst ut på piren och därifrån såg man bara hav, hav och mera hav.
 




"Trolleri-mannen"
 
Någonstans där dog min kamera, men på något sätt fick jag igången den igen för att ta bilder på det som hände oss sedan...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka underbara bilder!!! saknar värmen så sjukt mycket!!!

Kram :)

Svar: Tack! Och jaa jag med. Sjukt trött på snöööö
Jasmine Karlsson

2013-03-19 @ 09:07:02
Postat av: Maria

Åh, så himla härligt det ser ut! :D

Älskar Cliffhangern på slutet, haha :P

Svar: Haha det var sjukt härligt! Och tack hehe :)
Jasmine Karlsson

2013-03-19 @ 16:04:19
URL: http://ritat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0