Mot Bemidji

Har inte hunnit skriva mer inlägg om Kalifornia än, men det kommer förr eller senare. Den här helgen kommer jag i alla fall vara upptagen. Jag ska nämligen upp till Bemidji där Lise från Norge är utbytesstudent. Skulle egentligen vara vara där över helgen men på något sätt lyckades Lises värdföräldrar övertala mina att stanna där tills på Onsdag vilket betyder att jag måste ta ledigt från skolan lite. Kommer nog inte missa för mycket, eftersom de som spelar i band eller sjunger i kören (ca 40% av skolan, min egna statistik) ska åka ner till New Orleans nästa vecka, så många lektioner kommer vi nog inte göra så mycket på. 
 
Jag och Lise sista kvällen i Kalifornia. Känner mest tack för dubbelhakan Amerika!
 
Min värdpappa fyller år idag (21/3) något som han helst inte säger högt. När vi satt på Perkings och åt middag ringde hans telefon och hans bror ringde för att önska honom grattis. Donalds svar var något i stil med "tack för påminnelsen". De pratade lite till och när de la på sa jag: "Min pappa brukar alltid säga att om jag har tur blir jag lika gammal som honom en dag". Någon minut senare berättade Donald att hans bror hade sagt att en av deras vänners fru hade dött imorse. Hon var ca 10 år yngre än Donald. Känns som jag kunde sagt min kommentar vid ett liite mer lägligt ställe, även om jag inte kunda veta.
 
Har egentligen mer att skriva men det börjar bli sent just nu, så ska försöka få lite sömn i stället!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Tack för dina inläggg, roligt att få följa dej med alla aktiviteter.
Vi måste fråga om du fick farmors grattistack?
Farfar skickade ett mail för någon vecka sedan, har du sett det?
Får du påsklov?
Kram från oss och Glad Påsk

Svar: Hej! Förlåt för sent svar! Jag fick farmors tack. Jag såg det men hann inte svara på det, ska försöka hitta det igen. Fick tyvärr inget påsklov, men fick en 4-dagars lång helg i alla fall. Kram och glad (lite sen) påsk till er också :)
Jasmine Karlsson

2013-03-24 @ 19:42:49
Postat av: Carole

Lika ni är!!! :o)

Svar: Haha njaa, jag vet inte..
Jasmine Karlsson

2013-03-27 @ 10:24:14
Postat av: Carole

Kalifornia? Svengelska?? Kalifornien eller California heter det ju... ;o) Qraom

Svar: Haha oups, blir så när man varit här för länge :)
Jasmine Karlsson

2013-03-27 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0