Madame Tussauds del 1

Eftersom Los Angeles ligger ganska långt söderut var det mörk redan klockan 7 när vi kom ut från resturangen, men tack vare alla lampor såg man ganska bra ändå. Det första vi la märket till när vi kom till Hollywood Walk of Fame var hur otroligt många stjärnor med kändisars namn det finns. Trodde inte alls att det fanns så många.
När vi kom in på Madame Tussauds åkte vi direkt upp till översta våningen där de personer som vi mest kände till var som Britney Spears, Rihanna, Justin Timberlake, Justin Bieber, Will Smith mm.  Jag och Kristina parade ihop oss, tog varandras kameror för att börja fota. Tyvärr var det ganska mörkt därinne vilket gjorde att bilderna med min kamera blev ganska brusiga och suddiga.
På nästa våning var det mer klassiska personer som Charlie Chaplin, Elvis och Michael Jackson.
Ingången till Madame Tussauds.
Jag och Brangelina

Justin Timberlake och jag.

Will Smith

Justin Bieber (dålig docka, men jaja)
Charlie Chaplin
Jag och Elvis
Jag och Kristina i en Western stad
 
Del 2 kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carole

Tänk att du har fått hålla om Justin Bieber.. ;o) Fast du ser mer kär ut i mr Timberlake. ;o) Ni ser ut att passa ihop!!! :o)

Svar: Haha!
Jasmine Karlsson

2013-03-21 @ 08:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0