Tillbaka!

 
 
Hej på er!
 
Har nu fått tillbaka min dator för en avgift. Alla program och liknande var borta så har försökt få tillbaka några av dem under veckan. 
Har en del att skriva om som har hänt under de senaste veckorna, har bland annat varit på bio, bröllop, haft snowdays i skolan m.m.
Hade också filmat en film där jag visade upp, men funderar på att göra en ny eftersom den jag gjorde var så otroligt hackig och brusig. 
 
Hade tänkt åka till Minneapolis 
i helgen med andra utbytesstudenter för bland annat shopping på Mall of America, museum men det blev inställt pga en mindre snöstorm. Lite surt, men jag hade en ganska bra helg ändå.
 
På Onsdag åker jag till Kalifornien, så har tänkt fixa inlägg som kommer upp under veckan. Hoppas jag hinner det. 
 
Bilden är tagen i helgen när jag och Josi sov över hos Mia. Hon gjorde en sminking på oss, syns kanske inte så jättemycket på bilden, men det kändes ganska ovant.
 
Blev ganska kort, men har mer att skriva om så kolla in imorgon igen så ligger det förhoppningsvis något mer intressant uppe. 
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt! Är alla bilder och så kvar?

Fiin du är! <3

Svar: Tyvarr ar alla borta :( Hoppas jag kan fa tillbaka dem pa nagot satt nar jag kommer tillbaka till Sverige!
Tack :)

Kramar <3
Jasmine Karlsson

2013-02-25 @ 21:40:15
URL: http://ritat.devote.se
Postat av: Farmor o Farfar

Hej!
Trevligt att se dig igen, du var jättefin.
Vi hoppas att du får en intressant och trevlig resa till Kalifornien.
Vi är hemma här - det är ju många födelsedagar framåt som du vet.
Ha det så bra!
Kram från oss

2013-02-25 @ 21:59:55
Postat av: Johanna

Härligt med dator igen!

Fin du är! utan tandställning med :D

Ha det awesome i Kalifornien!

Kram

Svar: Jaa ar sa sjukt skont att ha den tillbaka!Haha tack :D
Hade det superbra :)
Ses snart! Kramar
Jasmine Karlsson

2013-02-26 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0