Peppad!

Åh är så sjukt peppad på att åka till Kalifornien! Väskrna är packade förutom vissa småsaker som jag behöver imorgon. Kommer gå i skolan imorgon som vanligt och när jag kommer hem blir det nästan direkt avfart mot en av Phyllis systrar som bor ganska nära flygplatsen. Ska spendera natten där och sedan kör hon eller hennes man mig till  flygplatsen på morgonen. Planet lyfter klockan 9 på Onsdag lokal tid och kommer landa i Los Angeles ca 4 timmar senare. 
 
Vet inte rikgtigt hur varmt det kommer bli, San Fransico kommer i alla fall vara kallare. Har kollat upp vädret fram tills på Lördag och det ser ut som det blir sol med moln och mellan 10-26 grader. Hoppas på så varmt som möjligt såklart (hoppas jag inte kommer ångra det uttalandet senare).
 
Jag för några dagar sedan i mina nya glasögon. Var nästan lika peppad då som jag är nu.
 
 
Har förresten gjort flera tidsinställda inlägg över veckan. (Kul att jag bloggar mer när jag är borta än hemma). I alla fall så måste ni kommentera på dem! Annars blir jag lite ledsen i ögat. Det var allt.

Kommentarer
Postat av: Conny

Hahah bilden :')
Ha så kul!!!:)<3

Svar: Hihi!Japp hade jattekul :D
Jasmine Karlsson

2013-02-26 @ 15:50:11
Postat av: connE

Hahah det skulle stå att jag heter connE !!!! I'm a girl, not a boy

Svar: Haha bra dar :)
Jasmine Karlsson

2013-02-26 @ 15:51:36
Postat av: Agnetha

Hallo snygging! Ha nu det nu så bra och njut av LA, ta mycket kort
Vi hörs vi nästa vecka på Skype :-)
Kram från oss alla

Svar: Hej! Njot av varje minut och tog lite mer an 1200 bilder sa hoppas det var tillräckligt :)Jaa det gor vi! Kramar
Jasmine Karlsson

2013-02-26 @ 20:59:46
Postat av: Farmor o Farfar

Vi hoppas att gårdagens kommentarer fungerade men vi vet inte säkert. Om inte så ha det så bra i Kalifornien.
Kram från oss.

Svar: Tror inte den kom fram tyvärr. Tack sa jattemycket! Jag hade det underbart.Kramar
Jasmine Karlsson

2013-02-26 @ 21:58:10
Postat av: Carole

Ha det nu så underbart o njut av värmen!!! Qram mammi

Svar: Tack! Det var helt underbart :)
Jasmine Karlsson

2013-02-27 @ 11:16:11
Postat av: Pappa

200 dagar i USA. Det har gått otroligt fort tycker jag... Nu har du väl bara focus på resan söderut.
Ha det bra// Pappa

Svar: Tycker jag med! Eller det kanns som jag har varit har valdigt lange men inte som att det var lange sedan jag sa hej da till er pa arlanda. Njot av varje minut i Kalifornien!
Jasmine Karlsson

2013-02-27 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0