San Diego Zoo 1

Startade upp andra dagen i Los Angeles med attt äta jättegod hotellfrukost tillsammans med mina kära rumkamrater. När jag var i New York var frukosten riktigt dålig så jag trodde att det skulle vara samma här, men det var så långt ifrån man kunde komma. Massor av god frukt, flera olika flingor, gröt, äggröra, bacon, pannkakor, muffins, juice, varm choklad, frech toast och massor av annat gott fanns det. Helt klart en bra start på den första heldagen i California.
Lite morgontrötta, men ändå förväntansfulla inför dagen.
 
När alla var färdiga gick vi ut till bussen för att ta den 2,5 h långa bussresan till San Diego zoo. Kändes dock som att resan var max 1 timme. Naturen där nere var så annorlunda mot Minnesota och Sverige så det var kul att se. Väl där splittrades vi upp i mindre grupper, som blev mindre och mindre och tillslut var det bara jag och Kristina från Danmark som gick runt och kollade på djuren. Såg älgar, isbjörnar, fåglar, lejon och massor mer. Tog dock inte så jättemånga bilder på djuren men de få som jag tog får ni här.
 
Jag och Sophie från Taiwan
Flodhästar
Kameler
Typ världens sämsta bild pga solljus och speglingar och så, men aja.
Fin elefant.
 
Vill tacka för de peppande kommentarerna! Blir roligare att blogga då.
Dett var del ett av andra dagen i Kalifornia. Nästa del kommer upp imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ååååå jag vill oxå se sånna djur. Fast skulle aldrig våga:)

Svar: Haha feegiis. De kan ju inte skada dig, du har val varit pa en djurpark innan?
Jasmine Karlsson

2013-04-06 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0