16

Lite av det som har hänt den senaste veckan:
  • Köpt skor till balen
  • Gått i skolan 1 dag efter att varit i Bemidji för att sedan ha 4 dagars helg
  • Inte haft några läxor
  • Planerat resa till "the cities" Minneapolis/St. Paul
  • Firat påsk
  • Fått påskägg 
  • Ätit påskgodis
  • Spelat spel med "släkten"
  • Planerat in för balen
  • Betalat till skolan för att åka till "the cities för en matfestival, mat från hela världen
  • Shoppat (hur ska jag få hem allt?)
  • Åkt längdskidor i skolan
  • Fått paket med godis från mamma (TACKTACKTACK)
  • Ätit 3-rätters på den italienska resturangen Olive garden. Det godaste jag ätit på otroligt länge.
  • Varit med när värdföräldrarna har köpt en ny bil.
  • Spelat Wii
Denna veckan blir helt vanlig tror jag. Ska försöka fixa mer Californiabilder och skiva om mina dagar i Bemiji, men jag har track-träning också vilket betyder sena kvällar. Nästa vecka är balen, ser fram emot den väldigt mycket och hoppas verkligen det blir kul!
 
Vill också önska min mormor Grattis på sin födelsedag idag, 1:a april. Du kommer förmodligen inte se det här, men förhoppningsvis kan mamma sprida det vidare till dig. 
 
Smakprov på de kommande California-inläggen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt! Pandor!!! Nu tycker jag du ska skriva lite mer ;)

Kram <3

Svar: Visst är de!! Har skrivit mer nu, är glad för kommentaren om att du vill ha mer bloggning :)
Jasmine Karlsson

2013-04-02 @ 22:02:50
Postat av: Maria

NAW, vad söt! Kämpakämpakämpa med inläggen :D

Svar: Visst är den :D Haha tack för peppningen!
Jasmine Karlsson

2013-04-03 @ 11:57:56
URL: http://ritat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0