"Sooner or later we all end up on the loony bend"

Skulle egentligen lagt upp de här bilderna eftersom min pappa är väldigt nyfiken på hur det ser ut vid "The corner" där vi åker och äter ibland. Så här kommer det:
Skyview road - gatan jag bott på i en månad och en dag nu.
The loony bend, är där vi äter. Står med ryggen år det här och har tagit bilden tvärs över korsningen. Framför oss ser ni en pub där aktivitetsbussen lämnar av mig de dagar jag har volleybollträning.
Puben till höger, till vänster vet jag inte vad det är. Någon byggnad i alla fall.
Och här är alltså "the loony bend" Kommer in till puben direkt så får man gå till vänster för att komma till resturangen - som har 5 bord.

Hoppas du är nöjd nu :) Kom inte på tanken på att ta kort därinne förrens nu, så det får kanske bli nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0