Minnesota

Hello!

Har nu fått mitt avresedatum så den 10 Augusti beger jag mig till Arlanda och lämnar Sverige. Kan forfarande inte fatta att jag, JAG ska få åka till USA!!
Tog lite tid för min värdmamma att svara på mitt mail som jag skickade men nu har jag fått svar och har även skickat ett mail till Josephine från tyskland som också ska bo där (men hon har inte heller svarat än).

Verkar vara lite osäkert när skolan börjar, min värdfamilj och Explorius hade skrivit att skolan ska börja den 14:e Augusti men sedan hade mina värdföräldrar läst att skolan börjar den 20:e. Hoppas att det är det senare datumet så att jag hinner förbereda mig lite när jag kommer fram + att Josephine skulle tydligen inte komma dit förrens den 16:e. Jag kommer dit den 13:e så jag får några dagar själv med familjen innan hon kommer. Har även lagt till en nedräkning på bloggen om när jag åker. Bara 70 dagar kvar, helt sjukt!

Har fixat så att man kan lägga till min blogg på Bloglovin också, tror iaf att min syster vill ha mig där så, Cornelia klicka på länken nedan :)

Följ min blogg med Bloglovin

Sommarjobbstiderna är hämtade också, så 6 veckors jobb och sedan 12 dagars ledigt innan jag sticker. Kan förhoppningsvis bli lite extra shopping i New York för de pengarna :)
Känner att jag bara babblar på nu, har tänkt skriva det här inlägget i flera dagar men har inte orkat ta tag i det, men jag får bättra mig tills jag kommer USA, om de har trådlöst internet dvs. Får nog maila och fråga dem om det.

Kram
Update:
Say whaaaaaat? Såg att jag redan hade 4 följare på Bloglovin! Blev otroligt nyfiken nu, vilka är ni :)?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Åh vad roligt!:D

Jag ska bo på ett litet ställe som heter Excelsior, har lite mer än 2000 invånare tror jag om jag inte är helt ute och cyklar..(A)

Tack så mycket, har länkat din blogg nu med!!:)

Vilken organisation är det du åker med?:)



Åh förresten vad komiskt, jag ska också ha en tysk utbytesstudent som ska bo med mig fast hon heter Lena!

2012-06-02 @ 12:56:08
URL: http://hannaelizabeths.blogg.se/
Postat av: Maria

69 dagar kvar nu :(( Vet inte om du får åka för mig faktiskt...



Jag är hur som helst en av de nu 6 följarna :D

2012-06-02 @ 23:31:02
Postat av: Cornelia

Klart jag vill följa :P

2012-06-03 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0