NEW YORK!

Sista dagen här i New York är snart avslutad och imorgon åker vi vidare till våra familjer. Jag åker till flygplatsen med den senaste gruppen klockan 6 (de andra åker 3 eller 3.30) så det är skönt.
 
Har så otroligt mycket att skriva om och bilder att visa men har ingen energi just nu så ni får vänta med det ett tag. Men ska verkligen fösöka ordna så att det kommer upp några inlägg om New York. Så länge får ni nöja er med en bild på ungefär halva vår grupp framför Alice i underlandet-figuren, som jag tror var i Central park. Jag står längst upp i mitten om ni inte ser mig. 

Totalt är vi nästan 60 personer här i New York så vi är väldigt många. Vill bara säga att jag har det bra så hörs vi igen när jag är i Minnesota.

 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vilket gäng!!! Jag förstår att ni haft det kul i New York. Lycka till på resan till din familj, alla hälsar här hemma Kram!!

2012-08-13 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0