Grannar!

En av våra grannar som hälsade på igår kom ikväll också, och idag hade han med sig sin son och dotter som också går i Onamia High. Stod och pratade med dem i kanske 15 min och de var snälla, berättade lite om skolan, volleybollaget, skolbussen mm. De flyttade hit för några år sedan och de sa att alla hade varit snälla och välkomnande när de började så det känns ju bra! Tjejen kommer också åka skolbuss tillsammans med oss. De är yngre än mig, går i 10th och 11th grade. Vet inte om jag skrivit det men jag kommer bli senior! Kommer mest ha klasser med juniors och seniors men Engelska kommer jag läsa med the 10th grade. 

Note to myself: Jag måste bli bättre på att komma ihåg namn.
 
Som vanligt, random bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0