Good bye

Känns som det var flera månader seden som vi satt alla i uterummet, fast det egentligen bara gått 8 dagar!
 
Har egentligen inte så mycket att säga om kvällen förutom att den var så otroligt bra. Tänkte i alla fall visa lite bilder från kvällen :)
 
Jag och Johanna
Jag och Sarah
Maria och Jag
Johanna, Jag och Amilia
Alla sju,
Gooooooooodis <3 (som jag äter nu)
Tavla som Maria har ritat. Gå in på hennes blogg, hon har en tävling just nu där hon ritar av vinnaren! 
Från vänster till höger: Matilda, Sarah, Maria, Jag och Amilia
Fiiiin tavla som Sarah hade gjort till mig :)
Min fina godisblomma som jag fick, men som blev uppäten samma kväll pga glupska vänner ;)
Haha älskar hur alla har så snygga miner!
Frida hade skills på att dricka cocacola ur sugrör :)
 
Hade en bra sista kväll i lilla Tranås. Fick fina presenter som ni såg på bilden ovan men den bästa presenten var en bok (som jag inte har med på bild) där alla hade skrivit saker som deras första intryck av mig, vad jag gör om 10 år, saker de retar sig på hos mig (haha) och saker som jag har som de vill ha. De hade också alla skrivit ett avskedsbrev (det låter så fel) till mig och några minnen. Så fint!
 
Vet att bilderna är oroligt brusiga, vet inte varför men ni får nöja er med dem :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, älskar bilden på Sarah! ;D

Svar: Haha me too, me too :)
Jasmine Karlsson

2012-08-18 @ 01:28:05
URL: http://ritat.devote.se
Postat av: Johanna

awww fina bilder, saknar dig redan!

Svar: Tack :D Saknar dig med <3
Jasmine Karlsson

2012-08-19 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0