Torsdagen den 7:e mars

Okej, jag har nu varit hemma från Kalifornien men kan fortfarande inte sätta ord på min resa. Allting var bara helt perfekt! Jag träffade helt underbara människor, jag såg ställen som jag bara har drömt om att se tidigare och det var varmt. Ingen snö eller regn i sikte. Jag kunde  gå runt i shorts och linne utan att frysa. Det var palmer och jag skrattade så att jag fick träningsverk. Vi blev nästan utkastade från vårat hotellrum för att vi skrattade för mycket. Lite dumt och jaa jag var lite rädd där ett tag men det är svårt att sluta när man har så kul.
Jag kom så otroligt nära mina rumskamrater, efter 2 dagar kändes det som vi hade känt varandra i flera månader. Lise är från Norge, Kristina från Danmark och Sophie från Taiwan. Vi var en så otroligt bra grupp vi fyra. Lise bor bara 3 timmar ifrån mig här i Minnesota, så förhoppningsvis så kommer vi träffas fler gånger innan jag återvänder till Sverige. Kristina och Sophie bor dock i Maryland och Ohio vilket tyvärr är en bit bort, men jag hoppas i alla fall att jag kommer träffa Kristina igen när vi båda är tillbaka i Skandinavien.
Jag har ca 1200 bilder och har inte någon större ordning på dem än, så det får bli lite av ett helgsprojekt runt de andra aktiviteterna som jag har planerat. 
Det finns så mycket jag kan skriva om, men jag måste låta allting sjunka in lite mer innan jag kan börja sortera med bilderna och riktigt skriva av mig om min perfekta vecka. För ärligt talat, jag tror inte att den kunde ha varit bättre. Min förväntningar var höga som skyskrapor inför veckan, men jag kan säga att resan toppade det 100 gånger om. 
Lise, Kristina och Sophie.
Träffade självklart en hel del andra underbara människor men dessa var de jag kom närmast :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0