Papegojor

Vi bestämde oss för att promenera upp till 3rd street för att titta lite i affärer den sista timmen innan vi skulle samlas igen. På vägen såg vi en man med papegojor och jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick till men plötsligt stod vi där med papegojor på armarna. Vi fick köra 3 olika poser var, och fick en hel del pussar på kinden av den färgglada papegojan.
Efter detta han vi gå in på Forever 21 lite snabbt innan vi var tvugna att gå tillbaka till bussen. Vi kördes till en Italiensk resturang som serverade så otroligt god mat och tur var väl det, eftersom vi alla var hungriga efter en lång dag med väldigt lite mat. Fick 3 olika pastarätter som vi fick äta hur mycket vi orkade av och sedan cheesecake till efterätt.
Kristina från Danmark
Jag och Cloé från Frankrike




Cloé igen

Cloé, Marie och Kristina
Jenny (Tyskland), Tzu Tsen (Taiwan), Hiyori (Japan), och Sophie (Taiwan)
 
När alla var klara gick vi tillbaka till bussen för att ta oss till Madame Tussauds...

Kommentarer
Postat av: Conne

Ååå papegojor!! Kunde de prata? Var det inte läskigt?
Åå jag vill oxå!!:D<3

Svar: Neej de kunde inte prata, inte vad jag hörde i alla fall :) Och nej det var inte läskigt bara kul!
Jasmine Karlsson

2013-03-19 @ 19:56:26
Postat av: Carole

Grymt med papegojorna. Du kanske ska skaffa en??? ;o)

Svar: Haha kanske det, de är väldigt fina i alla fall :)
Jasmine Karlsson

2013-03-21 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0