Madame Tussauds del 2

Efter flera kändisar träffade vi några filmkaraktärer. Lyssnade på Forrest Gumps livshistoria, sjöng tillsammans med Danny från Grease och cyklade med E.T. Hamnade också i fängelse en snabbis och efter det arbetade jag lite för Obama. En mycket händelserik kväll!
Jag och Forrest Gump

Lise (Norge) med Obama

Vissa tar jobbet lite mer seriöst och svarar faktiskt i telefonen.

Micheal Jackson med Kristina

Irene (Finland) med E.T
 
Efter någon timme på Madame Tussauds var vi nog alla ganska glada över att få åka till hotellet och få ett rum. Som jag redan har skrivit fick jag dela rum med Kristina, Lise och Sophie och hade inte kunnat få bättre människor att dela rum med. Första kvällen på Hotellet gjorde vi inte så mycket utan vi förberedde oss mest inför nästa dag då vi skulle till San Diego.
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åå Forrest gump! Såg den filmen i skolan för inte alls längesen, jag vill oxå till det Madame Tussaud !
Bilden på dig och Obama ;') gullig <3

Svar: Visst är den bra? Haha tack :)
Jasmine Karlsson

2013-03-21 @ 20:23:25
Postat av: Carole

Hi my prescious!!! Vilka härliga o roliga bilder!! Kramix
PS du kommer bli mycket äldre än far din!! ;o)

Svar: Tack :D Och jaa jag hoppas jag blir äldre än 49 också :)
Jasmine Karlsson

2013-03-27 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0