Bröllop i USA

För lite mer än en vecka sedan (16:e Februari) var jag på mitt första (och sista?) Amerikanska bröllop. Var lite annorlunda en svenskt men det hade jag förväntat mig. Var väldigt fint. Kände inte bröllopsparet men det var kul ändå. Blev mycket dans, och mat. 
Skrev en bröllopshälsning till brudparet.
Jessica som tog med oss på bröllopet
Otroligt god choklad med mint. Tog även med mig asken hem. Så söt! Fick också en fin kortlek.

Chokladfoundue. Så otroligt gooott! Hade nog föredragit Marabou dock

Lite av maten som serverades. Var buffé så man fick ta hur mycket man ville av allting (inklusive kakor och chokladfonduen). Var i himlen ett tag. 
Josi och jag på dansgolvet ihop med alla paren. Blev lite av fågeldansen, macarenadansen mm med olika hastigheter. Kul!
Josi blåser såpbubblor.
Och jag!
 
Hade en riktig bra kväll även om vi åkte hem ganska tidigt eftersom Jessica tydligen inte gillager att stanna på bröllop så länge. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carole

Skulle ha varit trevligt med en bild på brudparet!!! :o) Qramoz

Svar: Joo jag tog 2 men bada var daliga sa jag la inte upp dem!
Jasmine Karlsson

2013-02-27 @ 11:15:13
Postat av: Cornelia

Gottegris. Men det såg gott ut!!:D
Tog du ingen bild på brudparet?<3
Kram

Svar: Haha, joo jag tror jag fick 2 bilder pa brudparet men de bilderna var sa daliga sa jag la inte upp dem. Kram
Jasmine Karlsson

2013-02-27 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0