Amerikansk fotboll

Igår var jag på min första fotbollsmatch, Onamia mot McGregor. Fattade inte speciellt mycket mer än att man ska få över bollen på motståndarnas sida, men vi vann i alla fall med 68-12 så det var bra! Bilresan upp tog ca 1 timme, åkte med en tjej som heter Alex i hennes truck och 4 andra tjejer. Musik på hög volym och jag kände igen ca hälften av låtarna så det var ok.
Kändes inte som vi kollade på matchen speciellt mycket, tog mest massor av foton och skrek när det blev touchdown (som jag knappt vet vad det är, skrek bara när alla andra gjorde det). 
 
Kom tillbaka till Onamia ca kl 11 efter att stannat på vägen ibland för att ta fler foton. Åkte hem till Mia, där åt vi (jag, Mia, Josi och Alex) lite mat och satte sedan på "the hungergames" och kollade på den. Fick smaka sötpotatischips. Smakade annorlunda men helt okej. Somnade efter typ halva filmen. Vaknade runt klockan 9 och åt frukost, smakade frensh toast (fattiga riddare?), såg ut som vanligt rostat bröd men var mjukare och smakade som kanelbullar. Man skulle tydligen hälla på Sirap också, men det var gott! Kollade färdigt på hungerspelen och sedan körde Mia mig och Josi till skolan där Donald skulle hämta upp oss! Så nu är jag "hemma" igen, och har inte så jättemycket att göra.
 
För att samanfatta inlägget var det en bra kväll, där jag lärde känna olika människor lite bättre!


Seniors!

Josi, Mariah och jag

Jag, Josi och Alex

Jag, Josi, Alex, Mariah, Mia och Summer

Halvt misslyckad pyramid
Alla på en hög...
Josi och Mia
Josi, Ashley och Summer
 
The football team.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, HALVT misslyckad pyramid? Toppen har ju fallit av...^^

Du har förresten väldigt fint leende utan tandställningen (det var visserligen fint då med, men extraextra-fint nu)!

Kram :)

Svar: Haha så kanske man kan se det också! Jag tänkte mer en felräkning på hur många det ska vara på botten jämförelse med toppen men aja.
Tack :D Nu kan jag le på riktigt!!
Kram <3
Jasmine Karlsson

2012-09-01 @ 23:46:43
URL: http://ritat.devote.se
Postat av: Farmor o Farfar

Farmor tackar för att hon fick höra din röst. det hördes att du var långt borta.
(Håkan gjorde ett test med sin mobil).

Så aktiv du är med alla dina bilder och olika tävlingar. Roligt att du redan har många kompisar.

Ha det så bra!
Kram från Farmor o Farfar

Svar: Jag blev glad över att höra er också, men vi får skypa någon gång så att jag kan höra er ordentligt.
Har det bra här, hoppas ni har det bra där hemma också! Kramar
Jasmine Karlsson

2012-09-02 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0