Photoclass trip

Hej!
Hade förlängd fotoklass idag, hela klassen åkte i en minibuss eller storbil, kalla det vad ni vill, till ett ställe för att fotografera naturbilder. Var kallt såklart, som alltid när man måste vara ute men gick ganska bra ändå. Stigen var täckt med gula löv (se bild nedan) så det var ganska svårt att hitta stigen och jag och Dina som jag gick med var nära att gå vilde några gånger. 2 killar i gruppen gick faktiskt vilse, eller ja resten av deras grupp sprang bort från dem och de hittade inte tillbaka. Läraren blev lite sur pga det. Sedan åkte vi till Happys och åt mat. Är så speciellt att åka utanför skolan på skoltid här eftersom man inte får lämna byggnaden utan en lärare eller förälder. Har en del läxa i Senior Econ. nu eftersom jag missade den klassen.
 
Varje dag i min American government klass läser läraren lite i tidningen och så fort det står något om Sverige så nämner han det. Te.x idag visade han oss en artikel om att våran kung och drottning kommer till Minnesota i november tror jag det var.
 
Lite av korten jag tog idag bland löven!
Ja det är en stig på båda sidorna av bron, bara att den är täckt av löv.
Gillade det här trädet lite.
Dina!


Jag.
 
Sen vill jag bara säga att jag saknar era kommentarer lite, vill inte tigga egentligen men är så mycket roligare att blogga med kommentarer. Ni är ju ändå en del som tittar in här varje dag! (Blir glad om ni bara skriver en --> ":)" )
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :) hejdå

2012-10-05 @ 12:14:27
Postat av: Johanna

haha kul förra kommentar va?

Ska bli bättre att kommentera, lovar! Fina bilder och bonfire bilderna såg kul ut men scary med nallebjörnarna!!! kramis

Svar: Den var bättre än inget ;)
Åh gör det :D Tack! Och ja nallebjörnarna vaar läskiga :)
Jasmine Karlsson

2012-10-05 @ 12:15:52
Postat av: Clara

Fina höstbilder vem är Dina?

Svar: Tack! Dina är en i min fotoklass!
Jasmine Karlsson

2012-10-05 @ 15:39:55
Postat av: Lovisa

Hej! Tänkte fråga vad största skillnaden mellan skolan där och Holaveden är?:)

Är också från Tranås, och ska kanske åka nästa år, så din blogg är jättebra att läsa eftersom jag vet precis vad du har att jämföra med:)

Svar: Svarat i ett inlägg nu, leden för sent svar!
Jasmine Karlsson

2012-10-05 @ 16:08:42
Postat av: Conne

:)))))

Svar: :DDD
Jasmine Karlsson

2012-10-05 @ 16:40:42
Postat av: Farmor & Farfar

Fina hästbilder, vackra höstbilder.
Ha det bra, kämpa på med skolarbetet.
Kram.

Svar: Tack så mycket! Kram
Jasmine Karlsson

2012-10-06 @ 11:00:03
Postat av: Carole

Oh, vilka fina höstbilder. Du är verkligen bra på att fota. kram mammi

Svar: Tack sa mycket :) Kram
Jasmine Karlsson

2012-10-09 @ 08:48:44
Postat av: ida

Fin blogg och fina bilder!=)

Svar: Tack så mycket :)
Jasmine Karlsson

2012-11-09 @ 00:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0