Helgen som varit

Har egentligen inte gjort så mycket i helgen, eller det är inte helt sant. Jag har mest varit hemma, skypat med både familj och några av mina vänner för första gången. Mycket trevligt! Sedan har jag bakat svenska muffins utan vaniljsocker (uppskattade), kört ett riktigt träningspass, cyklat på en träningscykel, förlorat i Monopol, städat och ätit. Har inte haft några läxor över helgen så det har varit skönt!

Idag har vi handlat, åkte till St Clouds shoppingcenter och fick hem ett på jeans och en träningstopp. Köpte också lite tacobröd och kyckling som jag ska ha till skolan imorgon. Känns lite bättre än att leva på endast en yoghurt och en banan (+ typ frukt och grönsaker) varje dag. 
 
Imorgon början våran homecoming week också! Varje dag klär man ut sig efter ett visst tema, imorgon är det Pyjamas dag. Använder inte direkt pyjamas men har tänkt ha på mig en av mina "finare" sovtröjor och mysbyxor för att passa in lite i alla fall. Folk går in för allt så otroligt mycket här borta!
Sarah och Maria som jag Skypade med.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, så fina <3
Låter jättehärligt med pyjamas i skolan ju :D

Svar: Haha det var ganska mysigt. Och jaa superfina :D
Jasmine Karlsson

2012-10-10 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0