Hästar 22/9

Var iväg och kollade på olika hästar förra helgen. Det var kallt! Hade 2 tjocktröjor på mig och jacka men frös ändå som bara den eftersom det blåste så mycket. Fick sand i ögonen också. (Buhu)
Fick se en massa arbetshästar i alla fall. Så otroligt stora! Vågade nästan inte gå nära dem eftersom vissa var så stora. Det fanns mindre också och de vågade jag klappa. Var inte så jättekul egentligen, var nog roligare för Donald och Josi som faktiskt är hästintresserade. 
Tog lite bilder i alla fall.


Jag och Josi
Hästar!
Josi
Man kunde plocka potatis i en stor påse för 1$, vi gjorde det dock inte.
Donald, Phyllis och Josi som inte ville vara med på kort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Conne

Spelar Donald nitendo?! <3 Hahhaha

Svar: Hahha neej vet faktiskt inte vad han gör på bilden.
Jasmine Karlsson

2012-10-04 @ 17:37:10
Postat av: Conne

Det ser ju ut som ett Nintendo ;) haha<3

Svar: Haha jag vet :)
Jasmine Karlsson

2012-10-06 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0