18 år!!

Idag (14 oktober) är min födelsedag!
Dagen har varit lugn, har pratat med båda mina familjer samt farmor och farfar för första gången. Har ätit god glasstårta (mycket glass - lite tårta.) och marabouchoklad som jag mamma skickade hit. (samt sås <3). Hade på riktigt glömt hur gott marabou smakar. Nu väntar jag på mitt andra paket som jag vet ska komma från Sverige, hoppas det kommer fram nästa vecka!
 
Måste erkänna att en dag som denna saknar jag min familj en aning mer än vanligt. Men det är bara att göra det bästa av det, tiden jag spenderar här är ju ändå relativt kort om man ser hur många födelsedagar jag har spenderat i Sverige och hur många fler födelsedagar jag kommer spendera där. Födelsedagen är väl inte det viktigaste egentligen, men ett par kramar från mina vänner och mina familjer skulle inte skada.
Min födelsedagstårta.
Hann äta upp en av mina maraboue-kakor innan jag tog bilden. I regret nothing! Har saknat riktig sås så himla mycket här borta, speciellt Béarnaisesås.
 
Har skola imorgon så det har varit en kort helg för mig. Nästa blir längre med 4 dagar, Fre-Mån så det gör inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Conne

Var tårtan god?? Det var fin iaf. :)<3

Svar: Japp den var god, men lite mycket glass och lite tårta <3
Jasmine Karlsson

2012-10-15 @ 07:32:55
Postat av: Maria

Haha naw, så söt tårta! :3

Svar: Haha eller hur :)
Jasmine Karlsson

2012-10-16 @ 18:52:50
URL: http://ritat.devote.se
Postat av: Conne

Är katten bara en pappers bit eller är det typ marsipan??<33

Svar: Inte papper, men inte marsipan heller. Det var ätbart, typ socker eller något. <3
Jasmine Karlsson

2012-10-16 @ 19:58:10
Postat av: Johanna

Söt tårta!!! och gött med marabou :) nu måste jag nog köpa lite, haha

Svar: Jag vet, och ja Marabou är verkligen himelriket. Köp du som har tillgång till det i princip obegränsat :)
Jasmine Karlsson

2012-10-17 @ 19:17:47
Postat av: Carole

Saknar dig oxå, gumman!!! Kram <3

Svar: <3
Jasmine Karlsson

2012-10-19 @ 16:37:08
Postat av: Johanna

Hej :) Ska inte tjata för du gör som du vill, men lite uppdatering på vad som händer på andra sidan jorden skulle inte vara fel ;)

Massa kramar!!!!!

Svar: Haha blir bara taggad på att skriva mer om ni ber om det :) Kram <3
Jasmine Karlsson

2012-10-21 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0