Visum

Har nu hållit på och fixat lite med visumansökan, och ska snart beställa tid hos Amerikanska ambassaden snart. Får hoppas det finns några tider kvar bara. Fick ladda upp bilden som jag skulle ha till ansökan typ 50 ggr innan den var som den var. Snacka om irriterande. Det ända jag egentligen har kvar med visumsansökan är två personer utanför min släkt och familj som kan säga att jag ska studera i USA. 

Har även mailat lite mer med min värdfamilj. Nu vet jag också att de har trådlöst internet där så då kan jag ju blogga lite i alla fall!

Bild bara för att inlägget inte ska se för tomt ut. Hade tänkt ladda upp visumbilden först, men när jag såg den igen så ångrade jag mig. Denna tog jag för ca 3 veckor sedan. 



Kommentarer
Postat av: Annika

SV: den äger :)

2012-06-14 @ 14:44:48
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0