Himmelriket

 
Med andra ord Frozen Yoghurt. Tro det eller ej men det är faktiskt frozen yoghurt där under, ungefär samma sak som glass. Valde blåbärs, jordgubbs, mango och vaniljyoghurt sedan öste jag på med jordgubbar, ananas, blåbär, banan, gelénallar, cookie dough, M&M´s, choklad, grädda och marshmallows. Har säkert glömt något men otroligt gott var det. Synd bara att det ligger mer än 2 timmar bort, i Mall of America. Har ingen aning om det finns någon närmare, inte vad jag har sett i alla fall. Men jag lär i alla fall köpa det igen om jag ser någon affär med det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums :D

Svar: Så otroligt gott :D
Jasmine Karlsson

2012-12-17 @ 16:49:15
Postat av: Pappa

Gottegris....... Tack för julkortet! Jag kommer att sätta in pengar till julklapp från oss,Farfar och farmor, Thomas och Kenneth. Ha det bra så kan vi skypa i helgen /Pappa

Svar: Hehe, men det är ju nyttigt med frukt :) Varsågod! Tack så mycket! Kan nog inte skypa på Söndag men blir ju på Måndag i alla fall!
Jasmine Karlsson

2012-12-20 @ 06:36:44
Postat av: Farmor o Farfar

Roligt att skypa med dig på julafton, men alla vi elva kunde du kanske inte se. Här hemma firar vi nyår som vanligt med våra vänner.
Vi önskar ETT GOTT NYTT ÅR, ha det så bra!
Kram från
Farmor o Farfar.

Svar: Tycker det var kul att få Skypa med er också :) Gott nytt år på er också! Hoppas erat nyår var bra.
Kramar
Jasmine Karlsson

2012-12-30 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0