Övrigt

  • Hästarna här är inte inridna, så Matilda (Amilia, Sarah) och Olivia jag kommer inte bli en hästtjej
  • Josephine (den tyska utbytesstudenten) kommer hit på Torsdag kväll.
  • Satt framför TV:n nyss, vet inte vad det var men det var någon som sjöng, "It's 5 o'clock somewhere" vilket det är i Sverige nu på morgonen. 
  • Engelskan går helt okej. Blir en hel del "Yeah" från min sida.
  • Toaletterna här töms helt vatten när man spolar xD
  • Internet funkar helt utmärkt vilket är skönt
  • Täckningen på mobilen är det värre med. På en skala 1-10 har jag teckning -1
  • Har tagit över 10 000 bilder med min systemkamera nu (så räknesystemet har börjar om på 1)
  • De har trägolv på mitt rum!
  • Glaset till min tavla som Maria gav mig (ska lägga upp bild snart) gick sönder, så när jag frågade var jag kunde slänga glaset åkte de och köpte nytt och fixade så jag kunde ha tavlan i samma ram. Gulligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0