Onamia Secondary

Igår var jag i skolan för första gången för att mig. Skolan är väldigt mörk i korridorerna och skåpen är typ hälften så smala som våra på holaveden men dubbelt så höga. Förutom inredningen verkar de ha väldigt morden utrustning. På kvällen kom Josephine också, men när vi kom hem var det sent så vi gick och la oss direkt.

 

Idag var vi i skolan igen, Josephine registrerade sig och sedan valde vi vilka ämnen vi ska läsa. Kommer inte ihåg exakt vad jag valde men kan skriva om det på Tisdag när jag fått mitt Schema. 

 

Annars då? Vi har ätit ute igen, jag och Josephine var ute och sprang och hon har också lärt mig ett nytt kortspel. Hon är jättesnäll och vi kommer bra överens så detta kommer nog bli bra :)

 

Hade min första upplevelse med hästarna idag. Vi (jag och Jose) gick in till dem, klappade lite på dem och sen ställer sig en häst på min ena tå.

 

Jag: "Aouch he's standing on my foot."

Jose: *Puttar bort hästen*

 

Haha visste inte vad jag skulle göra, har haft ont i tån hela dagen men nu börjar det gå över. 

 

Har tyvärr inga foton att dela med mig av just nu som har med inlägget att göra så jag gräver lite i bildarkivet eftersom jag tycker det är jobbigt att lägga upp inlägg utan bilder (eller snarare tråkigt). Ska fixa lite roligare bilder snart (hoppas jag).

 

 


Kommentarer
Postat av: Amilia

Vad nice att du lägger upp så många inlägg :). Kul att du trivs med Josse, ni ska ju spendera en hel del tid tillsammans :)

Svar: Ja eller hur :D Så länge jag har någonting att blogga om kommer det upp inlägg!!
Jasmine Karlsson

2012-08-18 @ 19:40:31
Postat av: Maria

Haha, snäll häst x)
Men oj, jag som tycker holavedens skåp är smala...

Svar: Haha jaa det tycker jag med! Vet inte hur jag ska få plats med mina saker xPOch nej elak häst :(
Jasmine Karlsson

2012-08-19 @ 13:54:17
URL: http://ritat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0