New York dag 1 part 3

Sista delen av första dagen i The big apple. 
 
Times square
Limosiner var inte en ovanlig syn direkt!!
New York
Amerikanska flaggor
Building
Anja och Moa utanför Apple Store
Avslutade dagen med Starbucks!
 
Köpte ingenting i New York men jag måste bara säga att Forever 21 är så sjukt stort!
4 våningar fulla med kläder och alla våningar var jättestora. Skulle säkert kunna gå runt där flera timmar. Köpte inget pga för lång kassakö :( 
Var också inne i en leksaksaffär med ett parishjul inut. Haha världens längsta kö till den också!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Shit alltså! Så himla coolt att du har varit i New York! Jag är sååååå avis! Fatta att de spelat in GG där oxå, SÅ coolt! hehe dör lite här hemma, hälsa Chuck från mig ;)

Svar: Haha jag veeeeeeet :DTräffade tyvärr inte Chuck men jag hälsade iaf på Blair och Dan. Sa till Blair att hon skulle sluta hänga med Dan och vara med Chuck ist för de är meant to be :D
Jasmine Karlsson

2012-08-18 @ 20:57:11
Postat av: Johanna

HEJ!!!! Har kommit hem från gävle nu och stirrat på din blogg ett tag!!! WOW inte lite avis NY ser helt otroligt ut!!! och 13 000 väldigt lite bilar, haha!

Svar: Haha, jag NY var underbart :D Ska lägga upp dag 2 snart också! :)
Jasmine Karlsson

2012-08-19 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0