Packning

Försöker ta vara på tiden här hemma tillsammans med mina vänner och familjen samtidgt som jag måste packa ner hela mitt rum i kartonger förutom det som ska få plats i resväskan. 
Provpackade lite i Tisdags och fick sedan åka bort till Jysk för att handla vakumpåsar för att spara lite plats i resväskan. För tillfället går den inte igen trots vakumpåsarna men jag hoppas att efter lite ompackning ska det gå ändå. Kanske får plats lite i handbagaget i värsta fall också? önsketänkande.

Så här kommer min resväska ut i alla falll, stor pch gul så den lär väl inte vara för svår att missa när jag ska hitta den bland alla andra väskor.
 
 
 8 dagar kvar i Sverige. Det går fort nu, och ändå är jag inte speciellt nervös än. Känns väl för overkligt att jag ska åka iväg så jag har väl inte fattat det än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0