Framme!

Hej!
Har nu kommit fram till USA och jag är supertrött, men tänkte bara posta ett inlägg lite snabbt ändå.
Flyget från Arlanda lyfte ca 1 timme efter planerad tid, och när vi skulle landa så var det åska över New York så vi var tvugna att åka i cirklar och tillslut landa i Maine för att inte få motorstopp. När vi kom fram var det väntan, väntan och mer väntan innan vi kom fram till hotellet. Jag delar rum med 2 tjejer, den ena från Finland och den andra från Norge. Vi åt middag här klockan halv 8 vilket betyder att klockan var halv 2 där hemma då vilket kändes lite skumt.
 
Imorgon ska vi upp klockan 7 och äta frukost, klockan 8.15 ska vi sedan träffas nere i lobbyn där vi åker buss in till New York för sightseeing och shopping! Ska ta en hel del bilder har jag tänkt.
Internet är sjukt segt här så kan inte ladda upp några bilder. Lägger kanske upp några när jag kommer till Minnesota.
 
Kan inte fatta att jag är här. Bara väntar på att någon ska komma och nypa mig i armen och jag ska vakna hemma hos pappa eller mamma i mitt vanliga rum. Crazy!
 
Ska sova nu, är helt död. Gick upp kl 5.40 imorse och nu är den 3.45 svensk tid (21.45 här I USA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0