4 dagar 96 timmar 5760 minuter 345600 sekunder

 
Haha kan inte åka longboard för 5 öre, men tycker att bilden är lite härlig!
 
Har nu packat ner alla saker i mina väskor och blev chockad när allt fick plats! Har dock inte packat ner datorn än och ska köpa en del godis också som också ska ner i väskan. Måste packa om en del också eftersom min neccesär med alla mina flytande produkter ligger i handbagaget för tillfället vilket de inte får göra senare. Men jag får packa om när jag kommer till pappa. 
 
Igår blev jag halvt kidnappad av mina kära vänner och vi körde runt lite. Träffade också Johanna i helgen och i samband med det så badade jag för första gången för i år. Helt sjukt att jag inte badat tidigare! 
Idag ska jag till Farmor och farfar och träffa en liten del av släkten för sista gången och ikväll ska jag hem till Maria och fira henne eftersom hon fyller år när jag redan har åkt (den 17 Augusti).
Imorgon har jag ingenting planerat men det blir väl packning städning osv och checka av så att jag verkligen har med mig ALLTING! 
Onsdag samlar jag ihop mina vänner en sista gång innan jag åker och Torsdag åker jag upp till Stockholm med både mina föräldrar för att sova där och äta sista middagen med dem innan jag sätter mig på planet på Fredag.
 
Det är så sjukt nära nu och idag är nog första gången som jag inser det. Är så sjukt nervöst men också mer taggad en någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0