15 Augusti

Otroligt fantasifull rubrik där eller vad säger ni?
 
Först vill jag bara tacka för kommentarerna, och om ni vill se vad jag svarar på dem så får ni gå tillbaka till inlägget där ni kommenterade.
 
Idag sov jag till 8.30 gjorde mig iordning (saknar min morgonrock så otroligt mycket) åt min frukost som vi köpte igår på Walmart (persikayoghurt <3). Sedan kom min lokala representant, Jessica hit (hon är även en av Phyllis och Donalds döttrar). Vi pratade lite och sedan åkte vi två och Donald till "the corner" och åt lunch där. Beställde 1/4 kyckling, i tron om att jag skulle få en kycklingbit men det var verkligen 1/4 kyckling så jag orkar inte direkt hela. Jag fick ingen kniv heller (eftersom i princip ingen äter med kniv här. Konstigt!) så jag hade lite problem med att äta den. Men det var gott! När jag kom hem igen så Skypade jag lite med min familj hos pappa för första gången och de fick även hälsa på Donald och Jessica (Phyllis var och jobbade så de kunde inte hälsa på henne. Var ute och sprang efter kvällsmaten, inte så långt för det började regna och Phyllis ville inte att jag skulle springa då. Så när jag kom hem körde jag denna videon 2 ggr istället.
 
 
Tog en dusch och har fixat med lite bilder. Imorgon ska jag till skolan för första gången på öppet hus + att Josephine kommer på kvällen så då får jag lite mer att göra. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Skumt där med knivarna... Då har du en ursäkt att äta med händerna i alla fall ;)

Svar: Haha jag tror de tycker jag är konstig som inte vill äta maten med händerna. Men jaja vänjer mig väl efter ett tag :D
Jasmine Karlsson

2012-08-16 @ 17:47:55
URL: http://ritat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0