♣ 5

Tänkte att lite uppdatering om vad som händer skulle vara bra.

- I Torsdags skickade jag in de sista papprerna till Explorius och de skickade i sin tur vidare dem till USA.
- Fick ett SLEP-test i mailen i Fredags så i Söndags satt jag med det, hörförståelsen var otroligt enkel, sedan blev det lite svårare med läsförståelsen.
- Tog min första spruta mot Hepatin B idag. (Hade en dröm inatt om att jättemånga berättade för mig att sprutan gjorde jätteont och att man blev sängliggande en vecka efter att man tagit den. Blev därför lite nervös men det gick jättebra) Fick också en ny tid om ca 1 månad.
- Ska till Göteborg på Lördag för avresemöte i 4,5 timme. Ska nog passa på att köpa en kamera när jag ändå är där eftersom jag tappade kameran i golvet i sömnen så objektivet gick sönder.

Blir också så himla glad för alla som får värdfamilj i Explorius facebookgrupp. Eftersom jag ansökte så sent så kommer det nog dröja ett tag innan jag får min värdfamilj så jag får glädja mig åt dem så länge!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hejsan! Hittade nyss till din blogg och jag ville bara säga att det ska bli jättekul att följa dig och ditt liv i USA! Vet du ännu vilken delstat du ska bo i? :) Kram!

2012-04-18 @ 22:03:20
Postat av: Johanna

Nej surt att tappa kameran, jag vill med till Göteborg och shoppa :D



kram

2012-04-19 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0