♦5

(Bara för att jag är sämst på att sätta rubriker)
Fick en kommentar och eftersom det inte fanns någon adress att svara på de tänkte jag ta upp den här på bloggen.
Svar: Först och främst kul att du läser! Jag vet inte vilken delstat jag kommer bo i, får förmodligen reda på det samtidigt som jag får reda på vilken familj jag hamnar i och när det blir får vi se. När jag får reda på det kommer jag självklart skriva om det här på bloggen så ni också får reda på det!

Vill också säga att det är kul när ni kommenterar, kanske inte så jätteviktigt nu, men bara så att ni förbereder er till när jag väl är i väg.
Imorgon åker jag som sagt iväg till Göteborg för avresemöte, vet egentligen inte så mycket om vad de ska säga men man får väl passa på att ställa frågor och så till dem också!
Källa
Karta över USA:s mest religösa stater VS minst religösa stater, då vet jag vart jag helst vill hamna!
Skämt åsido, blir nog lika glad när jag får placeringen oavsett var jag hamnar. Skulle också mycket hellre hamna i Missisippi än i Alaska.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack för svar! Ska bli intressant att se vart du hamnar :)

2012-04-21 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0